The first week together! - Reisverslag uit Haberfield, Australië van Jeffrey Jong - WaarBenJij.nu The first week together! - Reisverslag uit Haberfield, Australië van Jeffrey Jong - WaarBenJij.nu

The first week together!

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

18 Maart 2014 | Australië, Haberfield

Gister is voor mij de week begonnen samen met de andere backpackers. We hebben echt een super chille groep met leuke mensen. We zijn gister langs alle hotspots van Sydney gelopen, de kathedraal, Darling Harbour, botanische tuin, waar echt super mooie planten groeien en hele grote spinnen zitten (7-8 cm

  • 18 Maart 2014 - 22:15

    Bertine:

    Die grote spinnen heb je in nl ook ! Hij zat in me auto zo zwarte blehh .( eng )
    Veel plezierxxx

  • 20 Maart 2014 - 07:40

    Tamara:

    lieve Jeffrey
    Wat een gave foto's en ik hoor en zie dat je lekker geniet van dat mooie land
    Kus papa mama en je zus Rosita

  • 20 Maart 2014 - 21:51

    Manita :

    Hoi Jeffrey,

    Heb van je ouders gehoord dat ik je via deze site kan volgen. Wat leuk!! Nogmaals heel veel plezier daar. Hopelijk loopt het allemaal zoals je wilt. Vind het echt super dat je dit gaat doen. Toi toi toi.

  • 24 Maart 2014 - 00:09

    Marian Van Egmond:

    He wereld reiziger maak er een super gave tocht van heel veel plezier en ga je zeker volgen groetjes marian

  • 03 April 2014 - 19:11

    Berna Van Der Meer:

    hoi jeffrey
    wij hebben deze site van je moeder gehad. leuk hoor
    heb je al veel gedaan/ geniet ervan.
    maak er een mooie tijd van. groetjes berna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Haberfield

Mijn eerste reis

Backpacking in Australia!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Byron Bay / Brisbane

04 April 2014

Yamba!!

31 Maart 2014

Blue Mountains

29 Maart 2014

Surfcamp

23 Maart 2014

The week with Ulitmate OZ
Jeffrey

Zoals iedereen weet die dit leest is dit de reis van mijn leven. Ik ga het maximale eruit halen en vooral veel genieten en YOLO leven! :D

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 4073

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 28 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: