Yamba!! - Reisverslag uit Freeburn Island, Australië van Jeffrey Jong - WaarBenJij.nu Yamba!! - Reisverslag uit Freeburn Island, Australië van Jeffrey Jong - WaarBenJij.nu

Yamba!!

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

04 April 2014 | Australië, Freeburn Island

Dinsdag ochtend aangekomen in Yamba na een busreis van 10 uur, maar het is hier in één woord te omschrijven, amazing!! T is een heel klein surfdorpje, iedereen is zo relaxed vriendelijk. En de mooiste en rustigste stranden, maar wel met de perfecte golven voor een goede surf! Gister hebben we de plannen gewijzigd, we blijven langer in Yamba, en iets korter in Byron Bay. Want in Byron blijven we evengoed nog 10 dagen! Is lang genoeg voor party, haha! Gister hebben we Shane's tour gedaan, alle mooiste plekjes van Yamba opgezocht, van een cliff afgesprongen, piranha's gevoerd, Shane had een slang gevangen, haha! Maar het weer is alleen wel beetje slecht hier, er hangen echt 3 kleine wolken in de lucht en het is maar 30 graden. (We moeten toch wat te klagen hebben, blijf toch een Nederlander!) Ik ga nu weer lekker naar het strand, SURFEN!

  • 04 April 2014 - 05:57

    Wil:

    Hoor het al, je hebt het prima naar je zin. Geniet ervan. Groetjes de buurvrouw.

  • 04 April 2014 - 07:03

    Bertine:

    denk dat je volgende week gevraagd wordt door rtl voor een soap. Wat klinkt het allemaal leuk ! En jeff met al dat carnavalle heb je toch wel een zonnedansje geleerd . Wij hebben ieder geval stralend weer gehad hihi xx

  • 04 April 2014 - 14:36

    Ilse:

    Anders zeg je gewoon even niks in je reisverslag, met je wel een beetje slecht weer. :-(
    Nee hoor klinkt allemaal super, en we hebben hier over het weer ook niet echt te klagen gehad.
    nog veel plezier daar

  • 12 April 2014 - 22:20

    Korte:

    hey jef, korte hier, blij dat het goed met je gaat daar in australie lekker geniette van het mooie leventje daar,maar dat gaat jou wel goed af.Hier in Sassem-city gaat het normale leventje gewoon door.Morge de jaarlijkse paasbingo bij de saksen,mooie prijzen hebbe we weer, En om 16.30 gaan we effe kijken hoe ajax weer kampioen gaat worden. En dan aanstaande vrijdag word het voor mij D-Day dan word ik ge reset stroomstoot door de hartkamer spannend ja, ik laat het allemaal op me afkomen .Maar ik ga er van uit dat het allemaal goedkomt, volgende week een nieuwe Korte,teller op 0 nieuwe ronde nieuwe kansen.We gaan het meemaken . Okee jeff groette vanuit Sassem en maak erwat moois van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Freeburn Island

Mijn eerste reis

Backpacking in Australia!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Byron Bay / Brisbane

04 April 2014

Yamba!!

31 Maart 2014

Blue Mountains

29 Maart 2014

Surfcamp

23 Maart 2014

The week with Ulitmate OZ
Jeffrey

Zoals iedereen weet die dit leest is dit de reis van mijn leven. Ik ga het maximale eruit halen en vooral veel genieten en YOLO leven! :D

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 4049

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 28 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: