Surfcamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeffrey Jong - WaarBenJij.nu Surfcamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeffrey Jong - WaarBenJij.nu

Surfcamp

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

29 Maart 2014 | Australië, Sydney

Vorige week ben ik 5 dagen op surfkamp geweest en het was zo super vet! Ik kan surfen, haha! Het was er super gezellig, maar te gelijk ook heel zwaar. 2 keer per dag 2 uur surfen is best zwaar kan ik je vertellen, maar het was het 100% waard. Heb op surfkamp me plannen veranderd voor mijn reis, voordat ik naar Byron Bay ga, gaan we eerst nog een paar dagen naar Yamba. Het schijnt de beste plaats te zijn om te surfen, het is ongeveer 10 uur met de bus boven Sydney. Na 4 dagen Yamba naar Byron Bay voor iets meer als een week. Het backpacken en reizen gaat nu echt beginnen. Op camp heb ik Andreas ontmoet, een gast uit Denemarken en Ian die ik al kende van de OZ week uit Wales gaan we dit stukje travelen. I'm really enthousiastic for this week. Na Yamba in Byron Bay kunnen we nog steeds surfen dus het wordt sowieso een super leuke 2 weken.

• 29 Maart 2014 - 08:05

Bertine:

Surfdude !! Nog ff oefenen voor de olympische spelen hihi. En je engels gaat ook lekker. Straks vind je nl nog raar ? Xx

• 29 Maart 2014 - 15:04

Gerko:

I am very enthousiastic (moeilijk woord) too!!!

• 30 Maart 2014 - 08:21

Shar,, :

Maatje!
    Super stoer surfdude!
    Zijn daar zulke hoge golven :-/ hihi!!
    Heel veel plezier aanstaande week met je start samen met andreas!
    Wel zo leuk om samen te gaan :-)
    I like youre New hair!
    Liefs xx

• 30 Maart 2014 - 09:58

Manita:

Hoi Jeffrey,

Klinkt fantastisch allemaal. Zou best even bij je willen kijken.